Här använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

Konsument- och Shopperresan

”icon” 13 Mar 2017 | Författare: Josephine Wibeck

Konsument- och Shopperresan - från köp till återköp

En arbetsmodell för utvecklat samarbete mellan handel och leverantör

Konsumtionsvanor och köpbeteenden utvecklas allt snabbare, delvis till följd av förändrade förutsättningar i vår omgivning. Handel och leverantör i dagligvarubranschen behöver skapa en gemensam helhetssyn på konsument och shopper och utifrån detta utveckla kategoriplaner och shopper marketing-planer till gemensam nytta.

Konsument-och Shopperresan är en Best Practice-rapport från ECR som beskriver hur handel och leverantör kan samarbeta för att bättre tillgodose konsument-och shopperbehov och därmed göra bättre affärer. Den innehåller: En arbetsmodell som lägger ramen för ett utvecklat samarbete mellan handel och leverantör. En insiktsmodell som ger en helhetssyn på konsumenternas inköpsprocess En enkel process och planeringsverktyg som underlättar för handel och leverantörer att öka konsumentnytta och göra bättre affärer.

”icon” Tillbaka    |     Till arkiv ”icon”

MISSA INGET

Insikter och nytta direkt i din mejlbox

Som prenumerant på vårt nyhetsbrev får du inspiration, tips och verktyg som förenklar din vardag. Håll koll på aktuella händelser i dagligvarubranschen och få erbjudanden om utbildningar, seminarier och events.

Namn
Din e-post

Jag samtycker till att ECR Sverige behandlar personuppgifter om mig i enlighet med deras integritetspolicy.

ECR Sverige
Västra Järnvägsgatan 15, 12 tr
111 91 Stockholm

© 2017,  ECR Sverige