Här använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

Hantering av produktincidenter

”icon” 24 Mar 2017 | Författare: Josephine Wibeck

Hantering av produktincidenter

En guide för incidenthantering, tillbakadragning och publik återkallelse

Även välfungerande företag med höga krav på säkerhet kan råka ut för att produkter som är olämpliga för konsumtion av misstag distribueras och når företagets slutkonsumenter. För att du ska kunna agera snabbt och säkert vid incidenthantering, tillbakadragning och publik återkallelse, har vi på ECR gett ut guiden "Hantering av produktincidenter". I guiden ger vi också rekommendationer om hur du kan arbeta förebyggande med interna handlingsplaner och utbildning. Oavsett om du jobbar inom handel eller Foodservice, är du välkommen att använda vår lathund för produktåterkallelser. 

”icon” Tillbaka    |     Till arkiv ”icon”

MISSA INGET

Insikter och nytta direkt i din mejlbox

Som prenumerant på vårt nyhetsbrev får du inspiration, tips och verktyg som förenklar din vardag. Håll koll på aktuella händelser i dagligvarubranschen och få erbjudanden om utbildningar, seminarier och events.

Namn
Din e-post

Jag samtycker till att ECR Sverige behandlar personuppgifter om mig i enlighet med deras integritetspolicy.

ECR Sverige
Västra Järnvägsgatan 15, 12 tr
111 91 Stockholm

© 2017,  ECR Sverige