Minskat slut i hyllan

Bättre kundupplevelse och lönsammare affärer genom ökad produkttillgänglighet

Denna publikation är tänkt att öka förståelsen för vad begreppet ”slut i hyllan” innebär, visa vilken ekonomisk potential det finns i att öka produkttillgängligheten i butikshyllan samt ge konkreta förslag till åtgärder. Förhoppningen är att ”Minskat slut i hyllan” ska bidra till att konsumenten får det hon vill ha, när hon vill ha det. Här finns även ett praktiskt excel-verktyg för att kunna mäta, analysera och åtgärda ”slut i hyllan” i butik.

Missa inget

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Vårt nyhetsbrev ger dig inspiration, tips och verktyg. Håll koll på aktuella händelser i dagligvarubranschen och få erbjudanden om utbildningar, seminarier och event.

Jag samtycker till att ECR Sverige behandlar personuppgifter om mig i enlighet med deras integritetspolicy.