Här använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

Minskat slut i hyllan

”icon” 13 Mar 2017 | Författare: Josephine Wibeck

Minskat slut i hyllan

Bättre kundupplevelse och lönsammare affärer genom ökad produkttillgänglighet

Syftet med publikationen är att öka förståelsen för vad begreppet ”slut i hyllan” innebär, visa vilken ekonomisk potential det finns i att öka produkttillgängligheten i butikshyllan samt ge konkreta förslag till åtgärder. Förhoppningen är att denna publikation ska bidra till att konsumenten får det hon vill ha, när hon vill ha det. Här finner du även ett praktiskt excel-verktyg för att kunna mäta, analysera och åtgärda ”slut i hyllan” i butik.

”icon” Tillbaka    |     Till arkiv ”icon”

MISSA INGET

Insikter och nytta direkt i din mejlbox

Som prenumerant på vårt nyhetsbrev får du inspiration, tips och verktyg som förenklar din vardag. Håll koll på aktuella händelser i dagligvarubranschen och få erbjudanden om utbildningar, seminarier och events.

Namn
Din e-post

Jag samtycker till att ECR Sverige behandlar personuppgifter om mig i enlighet med deras integritetspolicy.

ECR Sverige
Västra Järnvägsgatan 15, 12 tr
111 91 Stockholm

© 2017,  ECR Sverige